Η ελληνική αγορά ακινήτων διανύει μία ιδιαίτερα θετική περίοδο με αυξημένη ζήτηση

 Η ελληνική αγορά ακινήτων διανύει μία ιδιαίτερα θετική περίοδο με αυξημένη ζήτηση


. Αυτό διαφαίνεται από την αυξητική τάση των τιμών πώλησης και επιβεβαιώνεται από τα εκατομμύρια δεδομένα τα όποια συλλέγουμε καθημερινά.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρούμε επισκέπτες των ιστοσελίδων μας από πάνω από 50 χώρες να αναζητούν κατοικίες προς πώληση σε όλη την Ελλάδα – συγκεκριμένα η επισκεψιμότητα από το εξωτερικό καταγράφει αύξηση μεγαλύτερη του 25% σε σχέση με το 2018.

 Αυτά τα στοιχεία μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμο υλικό προκειμένου οι υποψήφιοι πωλητές να στοχεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στους δυνητικούς αγοραστές, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες να αναδείξουν ανάλογα το τοπικό τουριστικό προϊόν τους».

Συγκεκριμένα το κέντρο της Θεσσαλονίκης, την Καλαμαριά και την Καβάλα, ενώ οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου ενδιαφέρονται περισσότερο για τη Ρόδο, τη Γλυφάδα και το Κολωνάκι.




Οκ

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν:

-οι Ολλανδοί, με προτίμηση στις περιοχές του Μετς – Καλλιμάρμαρο, Παγκράτι, Νέου Κόσμου,

-οι Κινέζοι για Τήνο, Κηφισιά και Γλυφάδα,

-οι Γάλλοι με ενδιαφέρον σε Πάρο, Σύρο και την περιοχή Κολωνακίου- Λυκαβηττού,

-οι Αυστραλοί, με προτίμηση σε Γλυφάδα, Καλαμάκι και Σαντορίνη,

-οι Σουηδοί για Ρόδο, Κασσάνδρα Χαλκιδικής, Βόλο,

-οι Βούλγαροι με ενδιαφέρον σε Καβάλα και Σιθωνία Χαλκιδικής,

-οι Καναδοί σε Καλαμάτα, Γλυφάδα, Σαντορίνη.

Η ελληνική αγορά ακινήτων διανύει μία ιδιαίτερα θετική περίοδο με αυξημένη ζήτηση. 


Αυτό διαφαίνεται από την αυξητική τάση των τιμών πώλησης και επιβεβαιώνεται από τα εκατομμύρια δεδομένα τα όποια συλλέγουμε καθημερινά. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρούμε επισκέπτες των ιστοσελίδων μας από πάνω από 50 χώρες να αναζητούν κατοικίες προς πώληση σε όλη την Ελλάδα – συγκεκριμένα η επισκεψιμότητα από το εξωτερικό καταγράφει αύξηση μεγαλύτερη του 25% σε σχέση με το 2018. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να αποτελέ


σουν χρήσιμο υλικό προκειμένου οι υποψήφιοι πωλητές να στοχεύσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στους δυνητικούς αγοραστές, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες να αναδείξουν ανάλογα το τοπικό τουριστικό προϊόν τους


Comments

Popular posts from this blog

Νέο «λίφτινγκ» στην Golden Visa – Τέλος η μετατροπή των ακινήτων σε Airbnb και νέοι όροι για επενδύσεις σε διατηρητέα κτίρια

Η πορεία από το 2017 μέχρι σήμερα – Άνοδο στις τιμές 69% «βλέπει» ο ΟΟΣΑ

Το ένα τρίτο της ελληνικής ανάπτυξης από το real estate